Jak na správnou inzerci nemovitosti?

Není inzerce nemovitosti jako inzerce. Jak na správnou inzerci nemovitosti? Pokud svěříte prodej vaší nemovitosti realitnímu makléři, který se nebude dostatečně zabývat inzercí nemovitosti, nejspíše bude váš prodej neúspěšný. Stále jsou mezi profesionály objevováni realitní zprostředkovatelé, kterým jde spíše o to, jak získat klienta, než o pořádnou přípravu prezentace. Realitní makléři si při schůzce ohledně prodeje bytu pouze udělají pár fotografií, vloží krátký popisek a jde se inzerovat.

Klienti si mnohdy nezjistí dostatečné informace o tom, jak vypadá jejich nemovitost na internetu, především jim jde o to, aby měli svůj klid. POZOR! Jakmile si zavoláte na pomoc realitního makléře, dbejte na to, aby odvedl svojí práci minimálně na výbornou. Zajímejte se o to, jak je vaše nemovitost prezentována.

Fotografie prezentované nemovitosti by měly být pořízeny profesionálem nebo realitním makléřem, který má v tomle odvětví zkušenosti. Zkušení realitní makléři s praxí s vámi proberou celkovou spolupráci a to včetně toho, jak na správnou inzerci nemovitosti. Potenciálního zájemce budou zajímat jako první fotografie nemovitosti a je to logické, chtějí se o bytě či domě dozvědět co nejvíce informací. Pokud se jim fotografie zalíbí, nemají problém kliknout na detailnější popis, který jím o konkrétní nemovitosti prozradí více.

Jestliže si vyberete kvalitního realitního makléře, tak vám sám od sebe nabídne možnost video prohlídky. Video prohlídka při vkládání nemovitosti na realitní servery se objeví na hlavní stránce při prohlížení. Zájemci tedy pochopí, že je u daného bytu nebo domu nahráno video.

Jeden z největších problémů nastává při správném stanovení ceny nemovitosti. Vybírejte si realitního makléře, který je ověřený a na internetu narazíte pouze na kladné recenze. Realitní makléř by měl po nastudování všech důležitých podkladů o nemovitosti určit správnou hodnotu prodejní ceny. Po určení prodejní ceny nemovitosti by měl vše probrat s klientem a přesvědčit ho, aby na vaše doporučení přistoupil.

Kvalitním realitním makléřům jde především o dobro klienta a v případě nesprávně zvolené prodejní ceny se nemusí dostavit výsledek. Bohužel se většinou setkáváme s případy, kdy si klienti určí cenu sami a realitní makléř sní poté souhlasí. Ptáte se proč tomu tak je? Jednoduše se jedná o realitní makléře, kterým jde pouze o jejich zisk a jsou rádi, že získali klienta na svoji stranu.

Jakmile se realitní makléř přehoupne přes předchozí body, vrhá se na popis nemovitosti. Jak na správnou inzerci nemovitosti při psaní popisku? Na to bohužel neexistuje žádný návod. Jak na správnou inzerci nemovitosti při psaní popisku? U popisku nemovitosti se realitní makléři řadí do dvou kategorií. V první kategorii jsou realitní zprostředkovatelé, kteří se snaží popisek udělat co nejkratší a do druhé kategorie se počítají zase ti, co chtěji nemovitost popsat v každém detailu. Průměrný popisek nemovitosti může dosahovat velikosti až 1 normo stránky, což je v rozmezí od 1500 do 1800 znaků.

V neposlední řadě je důležité zveřejnit prezentaci na realitní servery, tištěnou inzerci a sociální sítě. Vybíráte si realitního makléře pracujícího v realitní kanceláři? V tom případě o propagaci rozhoduje vedení realitní kanceláře a makléři v takových případech nemají pravomoce rozhodovat o tom, jaké servery zvolit a jaké naopak ne. Zajímejte se o to, jaké realitní servery využívá vámi vybraná realitní kancelář.

Rozhodně se nenechte odbýt větou, že vaše nemovitosti bude zveřejněná na stovkách realitních serverech. Ne vždy platí pravidlo, že čím více tím lépe. Přiznejme si, že pokud prodáváte pražský byt, bude propagace na ostravských, brněnských nebo pardubických realitních serverech zcela zbytečná.

Další zajímavé články:


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

2 komentáře: „Jak na správnou inzerci nemovitosti?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *